Hjelp

Ofte stilte spørsmål / FAQ

Hvis løsningen ikke finnes her, vennligst KONTAKT OSS.

Spørsmål. Hvordan kan jeg tilbakestille passordet mitt?

Svar. Be om et nytt passord via mail

  1. Fra innloggingsiden trykk på Glemt passord linken eller klikk her.
  2. Legg inn eposten knyttet til din konto og klikk på [Send] knappen
  3. Sjekk din innboks. Dersom eposten ikke kommer frem, sjekk spam filteret ditt.
  4. Klikk på resett lenken i eposten.
  5. Velg et nytt passord.
Spørsmål. Hvordan endrer jeg mitt passord?

Svar. Du kan endre passordet ditt når som helst.

  1. Når du er logget inn, gå til "Min konto" og "Min Side"
  2. Fra menyen til venstre velg "Konto" > "Passord".
  3. Skriv inn ditt nåværende passord.
  4. Velg et nytt passord.
  5. Lagre endringene ved å trykke på [Endre Passord] knappen.
Spørsmål. Hvorfor mottar jeg ingen epost?

Svar. Dersom du ikke mottar noen forventede epost fra oss, vennligst kontroller følgende:

  1. Sjekk søppel epost mappen eller spam filteret.
  2. Kontroller om eposten du har oppgitt er riktig i konto instillingene.
  3. Verifiser at din epost klient, som feks, Outlook ikke er i "offline" modus.
  4. Dersom du bruker en POP3 tilkobling for å motta epost, kontroller at epostene ikke er lastet ned til en annen enhet.

     Om du fortsatt ikke mottar epost fra oss, vennligst kontakt oss.

Spørsmål. Hvordan endrer jeg epost knyttet til min konto?

Svar. Du kan endre din epost ved å redigere dine konto detaljer under "Min Konto" > "Min Side".

Spørsmål. Hvorfor får jeg varsel om at brukernavnet mitt ikke er gyldig?

Svar. Alle brukere må velge et brukernavn for sin konto. Brukernavnet kan kun inneholde bokstaver, tall, understrek eller bindestrek. Vi anbefaler å erstatte alle mellomrom med understrek eller bindestrek.

Feil: Mitt Brukernavn
Riktig: MITT-Brukernavn
Riktig: MITT_Brukernavn

Eller, du får melding om at brukernavnet allerede er tatt av noen andre.

Brukernavn er unike. To brukere kan ikke dele det samme brukernavnet. Dersom du får en slik melding må du finne et annet unikt brukernavn. 
Sprøsmål. Hvorfor står det at eposten min allerede er i bruk?

Svar. Dersom du får varsel om at eposten din allerede er i bruk ved opprettelse av ny konto, betyr det at du allerede har en konto hos oss. Dersom du ikke husker innloggingsinformasjonen din, vennligst skriv inn eposten din i glemt passord skjemaet og du vil få tilsendt en epost med informasjonen som er nødvendig for å komme inn på kontoen din.